tiistai 16. elokuuta 2011

viikko 32

Maanantaina Kari hoiti vielä koirien lenkityksen. Mullakin tauti alkaa helpottaa, koko päivänä ei ollut enää kuumetta :)

Tiistaina mä jo lähdin/pääsin poikien kans lenkille. Käveleskeltiin hyvin, hyvin rauhallisesti. Mitään hikilenkkejä ei vielä uskalla tehdä.

Torstaina ajeltiin iltapäivästä Annalankankaalle. Seuraksi saimme Karjalaisen Tiinan, Mimmin, Kertun ja Ninjan. Tunteroisen lenkki hissunkissun käppäiltiin. Eiköhän se pikkuhiljaa ala minunkin kunto nousta, toivottavasti :)

Perjantaina Onnin trimmailua ja pesu (tassut, kaulus ja mahakarvat "kikulikarvat"). Karjalaisen Tiina ajeli yöllä meille klo 01.45 ja sit ajelimme hakemaan Kuivalan Maikin kyytiin. Suuntana sitten Joensuu. Maikkulasta kyytiin poimimme Tervosen Maaritin. Niin lähti "keltainen paholainen" hurjastelemaan kohti Joensuuta kyydissä neljä akkaa ja viisi koiruutta.
Joensuussa olimma hyvissä ajoin ja luksusta meidän teltat oli valmiina pystytetty oikeen aitiopaikalle, suuret kiitokset siitä Tynin Seijalle ja Sipolan Juhalle!
Tuomarina lauantaina Cristian Stefanescu Romaniasta. Onni esiintyi ihan mallikelpoisesti, vaikka hieman oli häntä eläväinen. Mukavasti Onni pärjäsi omassa luokassaan jossa oli yhdeksän urosta. Onni siis ERI4 SA, arvostelu lisätty Onnin omalle sivulle.
Näyttelyn jälkeen ajelimme hotelli Kimmeliin jossa yövyimme. Koirat lenkitettiin ja syömässä käytiin, mutta väsy oli niin kamala että nukkumaan mentiin jo 22.30.
Sunnuntaina herätys klo 7.00 ja ei muuta kun koirat aamulenkille. Syötiin todella hyvä aamupala ja niin lähdimmä näyttelypaikalle jo yhdeksän aikaan.
Tuomarina Horst Kliebenstein Saksasta. Tänään Onni malttoi pitää hännän hyvin alhaalla, joten sen kans ei pahemmin taisteltu. Jotku hyvät tuoksut tuli kehän ulkopuolelta, koska ei millään meinannut malttaa seisoa vaan pyöri kun "häkkyrä". No, siinä taiteiltiin sitten koiran mukaan että miten seisotaan. Hyvin Onni taas pärjäsi, tuloksena ERI4 SA. Arvostelu lisätty Onnin omalle sivulle.

Näyttelyn jälkeen pakattiin auto ja nokka kohti Oulua. Matkalla poikkesimme Kajaanissa Lukkarin Miinan luona katsomassa IHANIA soopeli vauvoja. Voih, kyllä mun sydän pomppaili, oli ne kaikki kolme pentua niin syötävän sulosia! Matka jatkui kotia kohti. Maikkulassa "puotimme" Maaritin pois kyydistä ja sitten hurautettiin Haukiputaalle. Maikki "nakattiin" kotiin ja sitten päästiinkin ajelemaan jo meidän kotipihaan josta Tiina jatkoi omalla autolla matkaa kotiin.
Kyllä oli mahtava reissu, todella HUIPPU seurassa!!! Vatsalihakset kipeenä kun piti niin nauraa viikonlopun aikana, siis aivan huippu hauska reissu :) Kiitos Tiina, Maikki ja Maarit seurasta!!!