torstai 13. huhtikuuta 2017

Terveystarkastusta

Maanantaina 10.4.2017 oli todella jännittävä päivä kun Bablolla ja Sirulla terveystarkastukset. Ajan olin varannut Oulun Eläinklinikalle, Lakovaaralle.

Ensin tarkastettiin polvet ja 0/0 molemmilla. Sen jälkeen rauhotus ja mä siirryin odotusaulaan odottamaan. Mua jännitti niin paljon että ihan oksetti, en muista millon ois niin jännittäny.

Eläinlääkärin kanssa katsottiin kuvat yhdessä ja hyvältähän ne näytti, joten jännityksellä jäätiin lopullisia tuloksia Kennelliitosta odottamaan.

Tulokset tulikin todella nopeasti ja että mä olin ONNELLINEN!!!!!!!

Kiitäjän Bablo lonkat B/B ja kyynärät 0/0 sekä ne polvet 0/0 JIPPPIIIIIIII!!!!!!!!
Silmätarkastuksessa käydään toukokuussa kun käydään rokotuksilla.
Bablo

Kiitäjän Bianca lonkat A/A ja kyynärät 0/0 sekä polvet 0/0 JIPPIIIII!!!!!!
Silmät tarkastetaan myöhemmin.
Siru  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti