tiistai 17. heinäkuuta 2012

Nami tuli taloon :)

Vihdoinki yksi unelmistani täyttyi ja perheeseemme muutti ihana soopelineitokainen Dash'ing Leading Lady. Kutsumanimeltään Nami :) Neitokainen tuli minulle sijoitukseen ja suuret kiitokset Tervosen Maaritille luottamuksesta!

Nami 7,5vk
kuva Miina Lukkari

Mistä tämä kaikki lähti...

Namin emä Susu Dash'ing Ideal Impression:
Olen aina tykännyt Sususta. Susun luonne on mitä mahtavin, avoin ja ystävällinen. Susussa löytyy todellista säpäkkyyttä, joka näkyy agilityssä. Aivan mahtava menijä ja polte agilityyn Susulla on valtava. Näyttelyissäkin Susu on pärjännyt todella hienosti kauniin ulkonäkönsä ansiosta.


Maarit kertoi suunnitelman että astuttaa Susun ja kun kuulin urosvalinnan minun "aivosto" alkoi raksuttaa... ;)


Namin isä Naksu FI & S & N & POHJ MVA Minitiimin Unique Like Me:
Naksu on uros jota olen aina ihaillut kun olen nähnyt näyttelyissä. Tämä upea uros on aina saanut minun ihailevat katseeni, todella komea ja näyttävä. Naksun luonteeseen olen päässyt myös tutustumaan ja herra on mahtavan avoin ja iloinen hännänheiluttaja. Naksun omistaja Miina Lukkari on harrastanut myös agilityä Naksun kans, mutta Miinan kertoman mukaan hän ei pysty tätä menijää ohjaamaan. Naksussa siis on todellista potenttiaalia agilityyn, joka viehättää minua entistä enemmän. 


Siitäpä se sitten lähti keskustelut Maaritin kans kun astutus oli onnistunut. Pääsin synnytykseen mukaan ja taisi muutama kyynel tirahtaa kun Susu synnytti kaksi tyttöä. Syntymähetkellä iskin silmäni vaaleaan tyttöön ja taisin jopa mainita että tässä se nyt on.  No, vielä ei mitään päätöksiä tehty vaan sovittiin että seurataan pentujen kasvua ja kehitystä. Kyllä oli pitkät 7-8-viikkoa, mutta odotus palkittiin. Molemmat neitokaiset olivat vallan mainion kokoisia ja luonteet mitä parhaimmat. Niinpä kun valintaa neitokaisten kesken piti tehdä se oli todella vaikea. Niin tasaisia neitokaisia ettei eroja juurikaan ollut muussa kuin värissä. Niinpä tein valinnan tähän vaaleampaan neitokaiseen ja aikahan sen vaan näyttää mitä neidosta kasvaa.


Minulla oli Nino mukana kun kävin hakemassa Namin kotiin. Nami matkusti todella reippaasti automatkan Ninon kans, ei yhtään vikissyt vaan nukkui koko matkan.
Kotona oli heti reippaasti tutustumassa poikiin ja iltaruokakin maistui hyvin.
Nyt tutustellaan rauhassa täällä kotosalla ja jospa neiti jo muutaman päivän päästä oppisi tunnistamaan oman nimensä. :)

                      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti